Wednesday, July 31, 2024

Rezultatul de la titularizare

Mâine este 1 august, mai am o săptămână de vacanță. Trăiesc un sentiment pe care-l am de obicei când am mai multe zile la rând fără ”treabă”. Nu mă pot odihni, nu mă pot relaxa, dar nici suficientă energie nu am să bifez toate lucrurile pe care mi le imaginez că aș putea să le fac...



A trecut și examenul de titularizare, am primit și rezultatele. Am luat 10. 10 la titularizare e ceva rar și încă mă întreb de ce l-am luat (și) eu. Au fost doar 5 note de 10 pe județ și 74 la nivel național. Subiectele au fost mai grele, am înțeles, la toate disciplinele și mai stufoase. Condițiile în care s-a susținut examenul au fost crunte. Dar, iacă, 10... voia Domnului. Mărturisesc sincer că e o povară nota în sine. Ai vrea să te lauzi, să te bucuri pe deplin, dar nu poți, când știi că e o notă în van care nu-ți aduce și un post bun(deși despre situația mea, am scris aici, cred, eu îmi voi păstra posturile pe care sunt deja de 2 ani, ultimul an pe viabilitatea postului, fiind pe viabilitate și cu documentele necesare eliberate de școli, poți da încă o dată examenul de titularizare și dacă iei peste 7 la proba scrisă, devii titularul sistemului). Nu te poți bucura și pentru că sunt mulți care poate nici 7 nu au luat și le-ai mări tristețea. Nu te poți bucura pentru că mulți gândesc că nu l-ai luat pe merit, poate ai avut subiectele sau cine știe ce condiții favorizante. Eu nu m-am aflat într-o astfel de situație, am învățat în 2022, în 2023, am repetat și actualizat niște informații în 2024, fiind al treilea an am priceput cât de cât și cum trebuie scrisă lucrarea și abordate subiectele, m-a ajutat și că mă exprim mai bine în scris și...consider că a fost voia Domnului să fie așa, pentru a șterge și a alina vechi dureri cu nereușite pe plan profesional, sau academic, unde am făcut mai puțin decât am putut, sau am fost nedreptățită de sistem.

Am început această postare cu gândul de a scrie despre mai multe, dar mai bine închei aici și las ca aceste rânduri să fie doar despre examenul de titularizare. Mă alină cât de cât gândul că titularizare nu voi mai da în viitorul apropiat, sau sper eu niciodată și să mă axez pe alte examene.

Gânduri bune,

Irina

4 comments:

  1. Felicitari Irina! In spatele acestei note frumoase este multa munca, sunt multe emotii. Il meriti din plin.

    ReplyDelete
  2. Doamne ajuta mai departe si examenele care vor mai veni sa fie tot cu note bune! Iti doresc sa ai copii cuminti si mersul la scoala sa nu iti devina niciodata o povara! 😘🤗🤗🤗

    ReplyDelete
  3. Felicitari! Succes in continuare ,ai grija de tine !

    ReplyDelete
  4. felicitari!!eu, cand am luat cea mai mare nota pe Bucuresti, foarte aproape de 10 :)), am lesinat de bucurie :)), pacat ca nu prea am avut ce sa aleg la titularizare.M-am bucurat la maxim, a fost una din marile mele reusite , fiindca materia pe psihopeda speciala este foarte multa si foarte grea, si chiar a fost o nota ffff muncita.Dar cum zici, a fost si ajutorul lui Dumnezeu, ca mi-a dat minte si putere de munca.Eu zic sa te bucuri la maxim, e o mare realizare si ai muncit pentru ea. Doamne ajuta sa nu mai ai vreodata treaba cu examenul asta!

    ReplyDelete

Bucuria să ne fie cu măsură?

Aseară am dat unfollow unei persoane pe Facebook, pe care nu o cunoșteam personal, dar, până la un punct, îmi plăcea conținutul pe care-l po...