Thursday, December 27, 2018

Azi este ziua mea...

Azi este ziua mea de naştere. Am împlinit vârsta de 34 de ani. Poate că nu sunt din multe puncte de vedere aşa cum mi-aş dori. Sau poate sunt, dar nu-mi dă pace acest sentiment de dezechilibru şi tulburare, că parcă ceva nu e în regulă, că parcă sunt vinovată de ceva...



Trecând peste acest aspect, ies pe plus, dacă trag linie. Nu contenesc să-i mulţumesc lui Dumnezeu că sunt sănătoasă. Un trup sănătos, chiar dacă mai ai ceva beteşuguri la corason, sau la cap, te ajută să tragi pe mai departe căruţa vieţii... Chiar dacă multe relaţii mi s-au răcit, ele există. Azi, spre exemplu, o fostă colegă de liceu mi-a dat un sms să-mi ureze "la mulţi ani!" şi un văr de doi din partea mamei, care locuieşte în Germania. Întotdeauna contăm pentru cineva, chiar dacă nu pentru cine vrem noi.

În tot acest tăvălug, în care simt că mi-am îngropat talanţii şi particularităţile mele definitorii, pentru a putea fi altcineva, un adult funcţional, să zicem, în aceste zile de final de an 2018 mă gândesc care ar fi lucrurile care mi-ar aduce cu adevărat bucurie dacă le-aş face. Cum aş trăi dacă aş ştii că în faţă nu mi se mai aştern 40-50 de ani, aşa cum preconizez acum? Nu vreau să fiu fatalistă, dar aş vrea să pot bifa şi eu, oricât de mici ar fi, reuşitele care ştiu că ar reprezenta ceva din ceea ce sunt eu şi lucrurile pe care simt că Dumnezeu le-a pus în mine...

Bucurie, zile senine tuturor şi un an nou mai bun!

Irina

7 comments:

  1. La mulți ani minunați, om frumos!

    ReplyDelete
  2. La mulți ani, binecuvântați! 😘

    ReplyDelete
  3. La multi ani cu intarziere, om frumos!

    Dumnezeu te iubeste si ne iubeste, asta e tot ce ar trebui sa conteze! Dar suntem oameni si suntem mici, cu neputinte. Si ghici ce? Dintre oameni s-au ridicat si sfintii! Si sunt convinsa ca si ei au avut, au framantarile lor. Stii povestea cescutei? Cam ca ea suntem noi, oamenii. Asa ca nu deznadajdui, cine stie ce planuri are El pentru tine! De obicei sunt mai bune decat ce gandim noi, dar ne dam seama tarziu de asta.

    "Rabdare, rabdare, rabdare! Manca-te-ar Raiul!" :-D

    ReplyDelete
  4. La mulți ani, Irina! Ești tânără, încă mai e timp să bifezi ce-ți dorești.

    Trebuie să-ți trimit un e-mail zilele astea. Poate reușesc azi.

    Te pup! Zile senine!

    ReplyDelete
  5. La multi ani, Irina!
    34 mi se pare o varsta excelenta pentru casatorie, ceea ce sa dea Domnul!
    M.

    ReplyDelete
  6. Mulțumesc frumos pentru urări! Vă doresc și eu tot binele din lume!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...