Saturday, May 11, 2013

Dar de blog pentru copii

Desi nu a trecut foarte mult timp de la ultimul dar de blog, vreau sa va cadorisesc din nou. De data asta vreau sa ofer doua carti pentru copii editate de Editura Iona cu viata ilustrata a doi sfinti cunoscuti, sau mai putin cunoscuti. Cartile prezinta viata Sfintei Mucenite Elisabeta Ducesa Rusiei si viata Sfantului nostru roman Calinic de la Cernica.

Ca sa bucur doi copii, voi extrage doua nume, fiecare sa primeasca o carte.

Ceea ce trebuie voi sa faceti e sa:


1. sa lasati un comentariu aici pe blog prin care sa-mi semnalati ca doriti sa va inscrieti pentru darul de blog;
2. sa dati like paginii mele de Facebook in cazul in care aveti cont de FB si
3. share acestei postari.




Castogatorii vor fi desemnati prin random.rog pe data de 31 mai.

4 comments:

  1. Imi plac cartile de la Editura Ioana sunt superbe si pe intelesul oricarui copil. Voi fi prima a ma inscrie la acest concurs. Multumesc

    ReplyDelete
  2. Am citit cartea despre Sf Elisabeta marea ducesa a Rusiei pentru adulti, m-a impresionat foarte tare. Particip si eu sperand sa castig cartea pentru un copilut mic si frumos - finutul meu Luca. Multumim Irina.

    ReplyDelete
  3. De cand imi doresc sa le achizitionez....dar na, mereu zic ca facem altceva cu banutii aia...Pt copii sunt IDEALE, am rasfoit la raft odata... Multumim, Irina, pt daruri minunate!

    ReplyDelete
  4. Mă-nscriu şi eu, de-o fi să câştig carticica va reveni Mariei...după ce o s-o citesc eu, fireşte! :)
    Mulţumesc!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...