Friday, October 18, 2013

Paine (dulce) cu dovleac


Nu stiu de ce ii spune acestei retete "paine", pentru ca rezultatul este o combinatie intre chec si prajitura... Dar am tradus-o si eu asa cum am gasit-o.

32 linguri de faina
32 linguri zahar
16 linguri ulei
4 oua
454 gr dovleac placintar fiert si pasat
250 ml apa
2 lingurite praf de copt
1/2 lingurita sare
2 lingurite scortisoara
1/2 lingurita cuisoare
1/2 lingurite nucsoara

Se amesteca zaharul cu uleiul pana se topeste zaharul. Se adauga ouale pe rand. Se adauga si dovleacul pasat, apa si se amesteca in continuare. Se adauga apoi faina, praful de copt si aromele si se amesteca pana se incorporeaza complet. Se pune compozitia in forme tapetate cu hartie de copt si se coace timp de o ora la foc potrivit.

 Mie nu-mi place dovleacul, dar incerc sa repar acest narav. Ah, si n-am pus toata cantitatea de zahar, mi s-a parut mult prea mult. Am pus cam 20-25 de linguri de zahar doar.

Atentie: scurgeti dovleacul foarte bine de apa inainte sa-l pasati!

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...