O gustare (mai) sănătoasă

Pentru că tot a început postul și pentru următoarea lună și jumătate alimentația mea va fi bazată numai pe produse vegetale, am încropit un fel de crackerși la care să apelez când mă ia foamea mai tare (în special orele 11 și 17. Săptămâna trecută am ținut un mini-jurnal cu ce am mâncat și am observat că la orele 11 și 17 mi-e iar foarte foame).



Am amestecat ochiometric: făină integrală de grâu, făină de hrișcă, câțiva mieji de semințe de floarea soarelui, un mix de la Solaris cu mei, mac, susan, semințe de in, câteva semințe de dovleac, sare, goji și apă cât să încheg acest amestec, apoi am pus pasta aceasta într-o tavă tapetată cu hârtie de copt și am dat la cuptor pentru aproximativ 30 de minute, cât să se usuce acești crackerși.

Nu-s chiar ca biscuiții cu ciocolată și unt și lapte, dar măcar știu că mănânc ceva mai sănătos și sunt curioasă să văd și cât de sățioși.

Apropos, ceva idei de gustări, dulciuri și alte ”chestiuni” ușor de făcut și sănătoase îmi puteți da și mie?

Cu drag,

Irina

Comments

  1. Am văzut că oamenii care mănâncă sănătos (nu eu, din păcate), practică foarte des snack-urile din legume şi fructe crude. În sensul că au pregătite mereu beţe de morcovi, ţelină, ardei, pe care să le ronţăie. Sau mănâncă fructe. Eu sunt fan smoothie, cu orice fructe am la îndemână, uneori miere (dacă fructele nu sunt foarte dulci). În plus, se pot adăuga seminţe de toate felurile, nuci (eu am pus o singură dată şi cam multe, pentru că mi s-a părut un gust cam pregnant...poate 1-2 mieji erau suficienţi, la 2 pahare de smoothie). Ah, şi ceva ce mi-a plăcut, au fost nişte biscuiţei, să zicem, făcuţi tot la cuptor, din banană coaptă şi nucă de cocos. Atât. Se poate pune albuş de ou, în afara postului. Sunt foarte interesanţi, ca textură, de la nuca de cocos, sunt dulci de la banane, uşori şi săţioşi, zic eu.

    ReplyDelete
  2. PS: vreau şi eu crackerşi dintr-ăştia!!!! :D

    ReplyDelete
  3. eu evit snack-urile. Dar ce ai aici e minunat de consumat in loc de paine (cu unt sau vinete pe ele)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu evit să mănânc între mese, dar uneori nu apuc să mănânc la ore fixe, să mă pot baza pe masa de pranz și cina, iar dacă trec, spre exemplu, 7 ore între prânz și cină (mănânc la 12 prânzul și cina ajung s-o iau pe la ora 19), mă ajunge foamea atât de rău, că mănânc fără măsură, tot ce pică în mână și mai mult decât trebuie...deci decât să mănânc ca neomul, ca să nu zic altceva, prefer să iau o gustare undeva la mijlocul acestor 7 ore.

      Delete
  4. Arată super!!! :) Și poza e tare reușită, simplă și clară. Se vede că ești artistă! Uite o să scriu o însemnare de acest fel la mine pe blog. Cu gustări vegane și sănătoase. Sper să reușesc luna asta. Te anunț.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dieta ketogenică - 2 (meniu şi păreri)

Viata mai simpla - Sapun lichid facut in casa

Cum sa scoti mirosul neplacut din recipientele de plastic