Sunday, January 20, 2019

Acum...21.01.19


Experimentez...
...o perioadă foarte aglomerată. Au trecut 3 săptămâni din luna ianuarie, wow...

Ma uit la/ascult...
...clipuri pe youtube, cred că a devenit ca uitatul la TV, doar că pot alege ce să văd, ascult, lucruri utile.

Mă bucur să...
...să am un program încărcat, mă ajută să merg mai departe de la o zi la alta.
...să fi făcut lucrul de care vorbeam săptămâna trecută şi care a adus în interiorul meu nişte schimbări de ordin emoţional, o linişte într-o problemă, încredere în mine, depăşirea unor obstacole, aerisirea unor zone din suflet care deveniseră mlăştinoase.
...să-mi fi depăşit comoditatea, să ignor anxietatea şi să răspund provocării lansate de Andreea, de a vorbi voluntarilor de la asociaţia Mare Nostrum despre ce înseamnă jurnalul pe puncte.

Fac...
...nişte lucruri la care visam în urmă cu 10 ani. Voi scrie în curând despre ce e vorba...

Scriu...
...aici pe blog şi in jurnalul pe puncte.

Pot...
...să răzbesc, să merg mai departe, să mă ţin de mână pentru a îmi da curaj, să mă scot la o cafea, să gândesc în mulţumire şi bunătate.

Planific...
...să pun pe stop tot ce ar mai fi extra dpdv exterior şi să mă axez mai tare pe lucrurile pe care mi le-am propus în plan personal.

Visez...
...la un apartament mai mic, cu mult soare dimineaţa, într-o zonă mai circulată. Dar visez şi la o casă, la o mică grădină, la o rupere de ritmul nebun de oraş. Visez la un spaţiu de tihnă, în care să mă simt safe, confortabil, "acasă".

Beau...
...apă multă, ceai mult. Am reluat cafeaua, dar am observat că e un trigger pentru agitaţie interioară. Cu fititilele pe care le primesc la muncă, cafeaua e o combinaţie fatală.

Mă simt...
...nici prea,prea, nici foarte, foarte. E ok, sunt pe linia de plutire.

Mă gândesc...
...să fac mai mult din lucrurile care-mi plac şi-mi sunt de folos. Să dorm mai mult, să mă uit la filme, să ascult muzică.

Cărţi pe noptieră...
...nimic.

Gătesc...
...mă bucur să fi rezolvat ceva ce stătea de mai bine de 5 ani pe tuşă. Am cumpărat de pe Amazon "limba" aceea de la maşina de făcut pâine, care face toată treaba. Dispăruse pe vremea când locuiam la Bucureşti, iar în ţară nu găseşti aşa ceva de cumpărat. Vreau să folosesc acum maşina de făcut pâine cât pot de mult, dacă tot am pus-o la punct.

La voi cum a fost săptămâna ce a trecut?

4 comments:

  1. Eu am avut o saptamana frumoasa, linistita. Pentru prima oara, in trei luni, copilul mi-a spus ca i-a placut la gradi. Pentru saptamana viitoare imi propun sa fac ordine in sertare, dulapuri (la job) si sa fac ordine acasa dupa metoda konmari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spor la treaba, Laura! O saptamana usoara sa ai!

      Delete
  2. Am avut copiii bolnavi si a fost tare, tare greu. Ma rog pentru o saptamana "normala", cu galagie si deranj! Binecuvantare iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Offf... greu cu cei mici bolnavi. Dumnezeu sa va dea sanatate tuturor! Multumesc la fel de gandul bun!

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...