Monday, June 24, 2019

Acum...24.06.2019



Experimentez...
...scrisul pe blog de pe telefon :)). Am laptopul virusat, iar la job e imposibil să te mai concentrezi pe orice din cauza căldurii.

Ma uit la/ascult...
...m-am tot uitat la ediţii vechi din emisiunea "Schimb de mame". Îmi plăcea pe vremuri emisiunea și-mi prinde bine să văd diverse dinamici familiale.

Mă bucur să...
...fiu sănătoasă fizic.

Fac...
...nimic. Sunt iar pe rutina job-casă.

Scriu...
...aici pe blog, în jurnal și în jurnalul pe puncte.

Pot...
...în clipa de faţă simt că nu mai pot nimic, deși cheia schimbării de stare e la mine. Eu îmi doresc o minune!

Planific...
...multe. Mi-e greu să mă aduc în starea de a le și face.

Visez...
...la a crede în imposibil.

Beau...
...cafea, multă apă.

Mă simt...
...epuizată. Nu am de gând să mă plâng vară de vară, dar tare nesuferită mi-e vara, canicula, umezeala... Sâmbăta am ieșit la o plimbare și se lipea tot de tine...haine, oamenii din  preajma ta, scaunul pe care te așezai 🤢.

Mă gândesc...
...că-mi simt pe suflet ceva ca o cărămidă și că face rău senzaţia că nu ai cui să zici toate astea. Da, la Dumnezeu, dar eu am nevoie sa le verbalizez, să le scot din mine prin cuvânt. Și nu, nu merge la duhovnic. Ce am eu de zis e prea alambicat și încârligat ca să poate fi zis într-o spovedanie, sau chiar în mai multe.

...la extremismul de-a dreapta, care a adus cu el la fel de multe rele cu cel de-a stânga,  curent în care oamenii trăiesc dezlânat și fără repere. Cum s-a demonizat firescul vieţii și al relaţiilor umane, otrăvind suflete, poate, curate și neștiutoare, în esenţa lor. Da, vorbesc de extremismul de-a dreapta religios, în care nici nu ne asumăm tot până la capăt, nici cele ce ar trebui făcute nu le mai facem, doar călcăm pe roze într-o lume care există doar la nivel de idee.

...că mi-e greu să-mi asum viaţa cu ale ei toate. Că aș vrea să pot lua de bun și o perspectivă optimistă a viitorului apropiat, așa cum iau de bun scenariile sumbre pe care le plăzmuiește mintea mea.

...că aș vrea să cred în Hristos cu aceeași tărie cu care cred în negativismul mai sus menţionat.

...că-mi simt inima sub asediul mișcării a doua plăci tectonice. Ceva e profund schimbat, zguduit în interior și asta-mi aduce multă confuzie, panică și disperare pe alocuri. Să sperăm ca la reașezare voi privi un nou tărâm.

...că unii oameni sunt incorigibili și le place să repete aceleași greșeli la nesfârșit.

Cărţi pe noptieră...
...citesc din cele 3 titluri menţionate în ultimele jurnale săptămânale, plus o carte despre Coco Chanel, luată de la biblioteca judeţeană, ca poate nu aveam ce citi acasă...🤦‍♀️

Gătesc...
...am făcut ardei umpluţi cu carne, săptămâna trecută și nu mai știu daca am făcut pentru prima oară, sau a doua, acest fel de mâncare. Oricum, simplu de făcut, gustoși și ţin și de foame.

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...