Sunday, December 1, 2019

La mulți ani, români!

La mulți ani, dragi români!

Ca o coincidență, sau nu, aleg azi să revin pe blog. De ce? Mi-e dor să scriu, mi-e dor să-mi pun gândurile într-o formă scrisă. Plus de asta, acest locușor reprezintă ultimii 7 ani din viața mea, cu ideile acestor ani, cu transformările acestei perioade... e un proiect în care am investit și e păcat să renunț la el.

Anul 2019 a fost (este încă) un an interesant, cu schimbări profunde. Mă aflu într-un loc în care nu mă așteptam să fiu și sunt deschisă pentru tot ce va mai veni de acum înainte. Au fost și încercări și vor mai fi, nu fug de ele, dar sunt și vor fi și lucruri bune și le aștept și pe ele. Nu pentru că le merit, ci pentru că le pot experimenta și le doresc în viața mea.

După o perioadă de ”cădere” liberă de aproape două luni, am ieșit la liman ușor mai întărită, cu mai multă poftă de viață și cu o dorință și mai mare de a fi și a face. Sunt recunoscătoare pentru fiecare zi nouă pe care o am, privesc un nou răsărit ca o sumă de secunde în care pot da slavă lui Dumnezeu pentru viață, pentru miile de oportunități de a face binele, de a fi o luminiță în lume, de a fi de folos altora.

Nu mă lungesc acum, dar voi reveni zilele acestea.

Las și o melodie a unei trupe care-mi place mult - Subcarpați.


3 comments:

  1. bine ai revenit, ma bucur sa te citesc!
    Iarna e timp de asezat molcom si molfait gandurile in tihna. Lasa-le sa curga linistit, suntem aici, cand vrei :).

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...