Thursday, July 15, 2021

Prea mult

 ...prea mult din orice. Prea vocală, prea vulcanică, prea multe opinii, prea înverșunată, prea prezentă, copleșitoare, mereu acolo, mereu atentă, prea mult din orice. Prea implicată, prea visătoare, prea doritoare, prea fricoasă, prea nehotărâtă, prea confuză, prea atașată, cu prea multe nevoi. Greu de mulțumit, prea pretențioasă, prea multă reflexie a ceea ce nu e în voi de fapt. Prea timidă, prea directă, prea evitantă, prea dependentă, prea iertătoare, prea neînduplecată. Prea deosebită, prea altceva, prea profundă, prea superficială. Prea mult din toate.



Pentru cei care m-au făcut să mă simt prea nepotrivită, deloc bună, deloc "the one", deloc de iubit, prea de lăsat, de respins cu violenţă, de umilit, jignit, lăsată la greu, pentru cei care n-au înțeles că acest prea e tocmai farmecul meu. Pentru cei care am fost prea mare, prea grasă, prea nervoasă, prea încuiată 😉, nu vă zic un mare f*** off, ceea ce aţi merita, ci un mare "pa!".

Nu ma definește nimic din exterior, nu ma definesc respingerile, abandonul la greu și lipsa de răbdare, nu mă definesc părerile voastre proaste la adresa mea. Acest "prea mult" va deveni prea puţin pentru ceilalți de acum. Nu am să mai ascult, nu am să mai dau șanse, nu am să mai fac risipă de cuvinte bune și frumoase pentru nimic. Nu am să-mi mai dau timpul, emoțiile, gândurile, acţiunile, dorinţa de evoluție nimănui. Cine vrea să vină după mine, să o facă, în spate nu am să mai privesc nici măcar o clipă. Merit mult, pot mult, ofer și eu mult, însă nu rebuturilor, neterminaților, neasumaților, narcisicilor, ezitanților, abuzatorilor, nu celor care-mi lasă de înțeled că problema sunt eu. Cum frumos am auzit o vorbă: m-am obișnuit cu foamea, însă nu și cu mâncarea proastă.

Hello, my new world!

1 comment:

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...