Sunday, September 26, 2021

Grupurile mele de Facebook

După cum bine știți, în urmă cu un an am deschis un grup de Facebook dedicat blogului. Mi-a fost foarte greu să mă expun în mod explicit în alt loc, decât aici, mai ales că pe grup îmi propusesem să fac și înregistrări video. Dar s-au întâmplat atâtea în ultimul an, încât am depășit bariera aceasta. Sunt mai ok cu mine și cu a prezenta și în alt mod ideile pe care le am și lucrurile pe care simt să le spun.

Deci, de curând am reluat activitatea și pe grup, unde postez diverse, pe diverse teme, dar în strânsă legătură cu ce e pe blog. Dacă doriți să vă alăturați grupului închis de Facebook al blogului, vă invit aici - Grup Blogul de la mare. Promit ca orice pun acolo să fie cu un folos 😎

Pentru că vreau să reiau și proiectul meu cu Oriflame și Escapade, am deschis un grup dedicat acestui segment, tot pe Facebook, tot închis, unde voi posta oarecum o parte din lucrurile care vor apărea pe grupul mai sus menționat, dar mă voi axa mult pe ofertele, produsele și tot ce mai are de oferit Oriflame-ul și Escapade-ul. Dacă doriți să vă alăturați acestui grup, îl găsiți aici - Beauty&Wellness. Promit ca și aici să fie lucruri interesante, cu folos.

Numai bine, dragilor! 💓

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...