Wednesday, September 22, 2021

Bullet journal - fișă de lecturi

De curând mă hotărâsem să reiau metoda de organizare/planificare despre care am mai scris aici, anume jurnalul pe puncte/bullet journal. Însă mă simțeam blocată, nu știam despre ce să scriu și cum să scriu. Așa că am zis: hai să încep cu ceva ce fac deja, faptul că am reluat lectura într-un mod mai serios poate fi o temă de inserat în jurnal.

Pe Pinterest am găsit și niște idei drăguțe de pagini decorate în care să-ți treci lecturile curente. Mie mi se pare o ușoară risipă de timp să fac un design, floricele și altele, așa că am păstrat stilul pe care l-am folosit și în anii anterior de bullet-journal și am făcut pur și simplu o listă, cu luna în care intenționez să citesc cartea, sau am citit-o deja, apoi când e gata o tai de pe lista și pun o bifă, iar dacă nu mă prinde, nu pierd timpul cu ea, tai titlul de pe listă și pun un X, cum că nu am citit-o până la capăt.

Momentan am citit deja: Trauma - 8 strategii de vindecare, Regulile seducției (nu râdeți, I did it all wrong until now :)))), Minți împrăștiate și Stoner. Am pe lista curentă de lectură, la rând și: Pe drumul schimbării, Figuri bizantine, Păzește-ți casa de rău, Imagini ale eterntății, Viața pe un peron.

Dacă aveți timp de decorat, vă las câteva imagini de pe Pinterest cu modele drăguțe pentru listele de lecturi, ce pot fi inserate în agenda voastră de planificări.



Personal, ideea de mai sus mi-a placut cel mai mult

Sursă imagini Pinterest


Voi cum vă organizați lecturile? Considerați că e important să urmărim titlurile citite?


4 comments:

  1. eu citesc haotic, descarc carti pe kindle haotic, cumpar cartile care imi plac si astept momentul cand am timp, evident ca am uitat de multe din ele, mai vreau altele sa le recitesc si tot asa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa si eu, dar am zis sa o iau sistematic, doar sunt un control freak... :))

      Delete
  2. Doar În ultimul an, am citit numai pentru examene. Am redescoperit texte literare atât de frumoase, pline de tâlc, texte pe care în liceu nu aveam cum sa le înțeleg și sa le prețuiesc la adevărată lor valoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dat titularizarea pe invatamant? Stiu ca acolo citeau colegele mele de rupeau texe care se predau la primar/prescolar. Da, avem multe lecturi faine in literatura romaneasca!

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...