Wednesday, July 27, 2016

LT Studio - prietenii mei Laura şi Laurenţiu

Azi eram cam tuflită aşa că am lăsat într-un colţ îndepărtat blogul meu şi nici idei să le aştern aici nu aveam. Dar în inbox-ul mailului aveam în sfârşit un mail cu conţinut preţios. Prietenii mei Laura şi Laurenţiu au răspuns şi ei provocării mele de a ne spune cum s-au apucat ei de a-şi transforma pasiunea în job.

Cu Laura m-am cunoscut în online. Pe vremea când exista MySpace-ul, dacă ştie cineva ce a fost acel spaţiu vreodată (vorbesc de o epocă paleolitică pre-Facebook). Coincidenţele din viaţa noastră m-au amuzat teribil, dar ce e drept, Dumnezeu le-a rânduit ca noi să ne cunoaştem. Cu un an înainte să ne cunoaştem propriu-zis am fost amândouă la un festival de muzică electronică la Sibiu, undeva prin munţi în două grupuri distincte. În pozele mele cu mine şi grupul meu, undeva pe fundal era şi Laurica mea dragă :).

În 2008 când viaţa mea sufletească s-a schimbat, am găsit-o pe ea pe acel MySpace şi mi-am dat seama că aveam în comun şi fosta noastră viaţa şi actuala noastră viaţă. 

Ne-am împrietenit, ne-am văzut, între timp ea s-a căsătorit şi e mămica a două fetiţe drăgălaşe, s-a mutat la ţară într-un loc de vis în judeţul Argeş, cultivă legume, trăieşte frumos şi liniştit şi mulţumită internetului ţinem legătura constant. Printre altele Laura şi soţul ei Laurenţiu şi-au dezvoltat pasiunea pentru fotografie într-un job pentru care lucrează cu plăcere. Dar hai să vedem mai jos cum a început totul.

Cum a început povestea LT Studio?

LT Studio a început în momentul în care eu m-am decis să mă apuc din nou de fotografie. Era o pasiune din facultate care din cauza tehnicii şi a banilor am lăsat-o deoparte. 



După mutarea la ţară oferta de joburi s-a redus drastic aşa că am căutat să facem ceva de acasă, să fim aproape de copii. Dumnezeu ne-a ajutat în lucrarea noastră şi am reuşit într-un timp scurt să ne cumpărăm cameră şi aparat foto. 

Ce vă inspiră în procesul vostru de lucru?

Inspiraţia vine de la oameni şi din natură. 


De ce fotografia? Aţi opta și pentru altă activitate și dacă da, care anume?

Ne-a placut foarte mult ideea de a lăsa amintiri frumoase în urmă şi de a fi alături de oameni în zile speciale, pline de bucurie. Ne încântă şi faptul că putem lucra împreună. Altă activitate... grădinăritul dacă este făcut în aceeaşi formulă.


Fotografia e singura voastră activitate? Cu vă mai ocupaţi în rest? 

Pe lângă fotografie eu mai lucrez şi icoane, iar Laur este cameraman la o televiziune locală. Sperăm totuşi ca ceea ce facem să devina full-time job.


Ce program de lucru aveţi/cum lucraţi? (Ore preferate, locație, atmosferă, trucuri care vă inspiră să lucraţi mai cu sârg)

Aş prefera să lucrez afară în grădina ascultând păsări şi greieri. Dar de cele mai multe ori lucrăm noaptea după ce adorm copiii :) 



Ce sfat ai da celor care isi doresc sa se apuce de o activitate creativa dar nu au curaj?


Să aibă curaj! Dumnezeu a pus în fiecare câte un talent tocmai pentru a lucra cu el. Aşa munca poate deveni o plăcere. Recomand şi cerere de ajutor de Sus. Funcţionează garantat! 

Dragii mei Laura şi Laurenţiu ne mai zic şi că: pentru cei care se hotărăsc să le fim alături în ziua nunţii primesc gratuit o şediţă foto de Logodnă sau Save the date sau pur şi simplu o şedinţa foto înainte de nuntă :)


Eu încă nu ştiu dacă mă căsătoresc anul acesta pentru că încă n-am găsit mirele, dar poate printre cititorii mei sunt persoane care pot beneficia de acest dar de la LT Studio!

Site LT Studio: http://www.ltstudio.ro/



1 comment:

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...