Thursday, November 1, 2018

Jurnal de mulțumire ♥

Viața poate deveni tare nesuferită uneori. Iar dacă ești vreo Irină, când neajunsurile zilei și vieții vin în vizită, te revolți cu acrivie împotriva lui Dumnezeu, mai întâi detoate. ”Da` mie de ce nu-mi dai?”, sau ”mie de ce îmi dai fix lucrurile astea grele și neplăcute?”, ”dar eu ce am?”, ”dar mie ce îmi lipsește?”. Întrebări adresate unui Dumnezeu blând, care stă și ascultă răzvrătirile fiilor Lui.

Știți că duc o luptă teribilă cu a îmi schimba modul de a gândi și a vedea lucrurile. De a muta busola de pe negativ pe pozitiv. De a nu mai fi îmbufnată și aricioasă... 

Poate că și acest fir firav de a mulțumi Creatorului nostru ajută în acest demers, așa că îmi doresc să reiau Jurnalul de mulțumire .

Doamne, apreciez mult şi Îţi mulţumesc ♥ :



♥ pentru sănătate,
♥ pentru confortul mașinuței care mă plimbă de colo-colo cu repeziciune,
♥ pentru o toamnă aurie,
♥ pentru starea avută duminca trecută, de atemporalitate și nădejde,
♥ pentru starea pe care o am după ce fac mișcare,
♥ pentru simplitate și pentru ”mai puțin”,
♥ pentru dorința de a experimenta vs. a contempla.

Voi pentru ce sunteți recunoscători în viața voastră?

Cu mulțumire,

Irina

4 comments:

  1. chiar acum cateva zile am vazut o predica pe youtube si exact asta zicea - cand trecem prin necazuri imediat spunem,,de ce mie, Doamne?''. Si raspunsul dat in predica - de ce nu tie?se intampla tuturor celorlalti, si nu esti socat cand li se intampla lor,, :)).Iti trimit linkul pe insta :)

    ReplyDelete
  2. Zilele astea simt o puternica recunostinta pentru sanatate..aud vesti despre multi oameni bolnavi, in stadii avansate de boala..multa durere si neputinta..si mai multumesc pentru nadejdea Invierii!
    Ma bucur sa recitesc jurnalul tau de multumire!

    ReplyDelete
  3. Zilele astea simt o puternica recunostinta pentru sanatate..aud vesti despre multi oameni bolnavi, in stadii avansate de boala..multa durere si neputinta..si mai multumesc pentru nadejdea Invierii!
    Ma bucur sa recitesc jurnalul tau de multumire!

    ReplyDelete
  4. Dupa toate postarile acelea "amare", ma bucur sa vad un jurnal de multumire!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...