Friday, November 23, 2018

Jurnal de mulțumire ♥


Doamne, apreciez mult şi Îţi mulţumesc ♥ :





♥ pentru sănătate
♥ pentru ceva ce am observat pentru prima oară abia, aseară. A fost lună plină și odată cu ea un fenomen de tip halou, în jurul lunii era ca un curcubeu, ca o aură. Mi s-a părut magnific.
♥ pentru ajutorul pe care îl primesc
♥ pentru că pot munci
♥ pentru somn
♥ pentru iarnă, e anotimpul meu preferat, cu tot cu aerul ei rece și curat și puternic. Mă simt în largul și în elementul meu iarna
♥ pentru prieteni
♥ pentru colinde, în special cele cântate de Hrușcă = iarnă = comfort zone = bucurie = copilărie


Tu pentru ce ești recunoscător azi?

4 comments:

  1. multumesc lui Dumnezeu ca am ajuns la Vladiceni, chiar daca am stat putin.Si pentru predicile parintelui Calistrat care sunt pe internet, sunt un balsam sufletesc pentru mine :)

    ReplyDelete
  2. Chiar in seara asta m-am bucurat si eu de luna mare cat o placinta, inconjurata de un halou colorat! A fost magic! Mi-a reamintit, parcă, că minunile exista si ca undeva, altundeva, exista lucruri infinita mai bune si mai frumoase, care ne asteapta.

    ReplyDelete
  3. Pentru viata si sanatate..saptamana aceasta a murit o cunostinta, 25 de ani! Cand auzi asemenea vesti, cum sa mai vrei altceva?

    ReplyDelete
  4. ce frumos este jurnalul tau de multumire!

    Eu sunt multumita ca mica Alexia a trecut cu bine dupa transplant si ca incepe sa ia in greutate - un bebe incercat de viata....

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...