Friday, February 15, 2019

Jurnal de mulțumire ♥

Doamne, apreciez mult şi Îţi mulţumesc  :


 pentru provocările pe care mi le aduci în față, spre a ieși din visare și a lucra practic realitatea vieții;
 pentru că mă surprinzi;
 pentru că îmi dejoci gândurile și îmi alini fricile;
♥ pentru că lucrezi prin oamenii care-și îndreaptă privirea spre Tine;
♥ pentru că în imensa și necuprinsa Ta înțelepciune ai dat o maică și un tată orfanilor, celor care n-au experimentat aceste două persoane/concepte/necesități în dezvoltarea lor și că raportându-ne la Ei (Hristos și Maica Domnului) se vindecă și relațiile cu părinții noștri trupești;
♥ pentru că m-ai ajutat într-o problemă concretă săptămâna aceasta.

 Tu pentru ce ești recunoscător azi? 

1 comment:

  1. Imi place si urmaresc cu drag acest jurnal de multumire al tau. :) Ma face, de fiecare data, sa ma luminez si sa imi dau seama, iar si iar, ca am nenumarate motive sa fiu recunoscatoare pentru fiecare zi in care deschid ochii si pentru fiecare implinire sau neimplinire, oricat de mica. Toate isi au rostul lor, iar Cel de Sus stie ce e mai bine pentru noi :)
    O zi frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...