Monday, February 3, 2020

Acum...27.01-02.02.2020

Un mini-jurnal al săptămânii 27.01.2020-02.02.2020

O fotografie de acum... 




 Iar cheesecake...



Experimentez...
...zile relativ liniștite. Cineva mi-a zis că nu mă mai agit atât pentru job, iar asta e bine. Nu știu exact de ce, dar mă bucur de reușită 😁.

Ma uit la/ascult...
...la acest canal: Doctor Mihail

Mă bucur să...
...fi mers pe week-end mult pe jos. A fost o vreme superbă, de primăvară. Am ajuns și la Muzeul de istorie și arheologie din Constanța.

Fac...
...lucruri banale, de zi cu zi.

Scriu...
...pe blog, în agendă.

Ce am făcut pentru a economisi săptămâna aceasta?

Nu am cheltuit compulsiv. Chiar am reușit performanța să pun înapoi niște haine probate într-un magazin... și să refuz să mănânc în oraș într-o zi, știind că am mâncare acasă, dar aș fi mâncat în oraș doar compulsiv, că mi-era foarte foame.

Am notat fiecare cheltuială făcută pe luna ianuarie și m-am străduit să duc tot ce am ”încasat” pe plățile care erau în așteptare.

Am vândut niște cărți care nu-mi mai trebuiau.

Am reușit să fac câțiva lei în plus pe lângă salariu prin vânzarea unor produse Oriflame.

Ce am făcut pentru sănătatea mea fizică și psihică săptămâna aceasta?

Am dormit suficient, am băut apă cât mi-am propus. Mișcare nu prea am reușit să fac, am fost aproape în fiecare zi cu mașina personală la serviciu pe motiv de... întârziere 😓.

Ce am făcut pentru visurile/pasiunile mele săptămâna aceasta?

Momentan construiesc pe acest segment. Am niște obiective, niște dorințe la care lucrez încetișor. Nu e momentul să detaliez.

Ce am făcut pentru sufletul meu și pentru relația cu Dumnezeu în săptămâna aceasta?

Aici lucrurile stau la fel cum stăteau și săptămâna trecută.

Pot...
...să fac pași mici spre lucruri mari.

Planific...
...postări noi pe blog și darul de blog de care menționam și săptămâna trecută.

Visez...
...chiar la nimic. Mă bucur de fiecare zi ca de un lucru nou.

Beau...
...apă, cafea. Am ajuns iar la Tucano Cafe... am băut un chilly late suuuuper fain.

Mă simt...
...binișor.

Mă gândesc...
...la niște lucruri despre care vreau să mai scriu pe blog. Mă gândesc să fac o listă a lucrurilor rămase în coadă de pește în viața mea și de ce cred că nu (mi-)e de folos o astfel de ”listă”.

Cărţi pe noptieră...
... ”Atomic Habits” de James Clear.

Gătesc...
...meniul pentru săptămâna în curs:

Luni 27.01
ciorbă de pui
Marți 28.01
friptură de curcan cu cartofi la cuptor
Miercuri 29.01
salată orientală
Joi 30.01
friptură de curcan și salată orientală (dacă mai rămâne, dacă nu, cu murături)
Vineri 01.02
mâncare de varză la cuptor
Sâmbătă 02.02
ce a mai rămas prin frigider/mâncat în deplasare
Duminică 03.02
ce a mai rămas prin frigider/mâncat în deplasare


La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! ❤️

2 comments:

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...