Monday, July 8, 2019

Acum...08.07.19



Experimentez...
...în fiecare săptămână altceva... ce am experimentat săptămâna ce a trecut nu poate fi povestit aici.

Ma uit la/ascult...
...



Mă bucur să...
...am prieteni mulți.

Fac...
...am făcut de fapt o curățenie serioasă în bucătărie, cu scos tot de prin dulapuri și spălat la mână tot. Au scăpat în calea mea doar oalele, care-s destul de curate, mereu le frec după ce le folosesc, cu detergent și tix, nu suport oalele năclăite pe la margini, pe fund, pe la mânere.

Scriu...
...în jurnal, aici pe blog, în jurnalul pe puncte. Simt să mă revărs cu totul în formă scrisă, pe peste tot.

Pot...
...să am răbdare, să le las pe toate să curgă de la sine.

Planific...
...săptămânile și zilele ce vin. Să umplu fiecare zi cu tot ceea ce pot face într-o zi, ca să treacă timpul mai repede.

Visez...
...la o vreme de pace. Fiecare zi e un teren de război cu mine însămi.

Beau...
...apă, cafea.

Mă simt...
...bine.

Mă gândesc...
...că mă gândesc prea mult.
...că mă copleșește un sentiment profund de vinovăție, fără să-mi dau seama dacă cele ce mă supără sunt un motiv întemeiat pentru vina asta apăsătoare.

Cărţi pe noptieră...
...profit de faptul că merg cu autobuzul în ultima vreme și citesc mai mult. Acum m-am axat pe ”All about love - New visions” - Bell Hooks. O carte foarte bună, mă bucur că am ajuns la ea și am lecturat-o, chiar dacă a costat destul de mult.

Gătesc...
...mai nimic. Am ”gătit” totuși, ca să zic așa, niște compturi - piersici și cireșe. 

2 comments:

  1. as vrea sa fie si la mine asa de curat cum e a mine, da hoardele de tatari din casa nu ma ajuta deloc :)).Am intrat si eu in curatenie generala, ca sa mai scot lucrurile la lumina, cat de cat. Nu stiu de unde se aduna atatea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei...cred ca e foarte greu cand sunt mai multi intr-o casa... Dar simplificarea ar fi de folos, ca se aduna multe nimicuri care nu ne trebuie pe termen lung...

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...