Tuesday, June 2, 2020

Acum...25-31.05.2020


                                             Un mini-jurnal al săptămânii 25-31.05.2020





Experimentez...
...îmi retrăiesc copilăria! :)) Cam de două săptămâni m-am retras la ai mei, pentru o perioadă și e bine. Sunt mai aproape și de serviciu și o porțiune din drum o pot parcurge pe jos.

Ma uit la/ascult...

...îmi place mult acest stil de muzică, pot să și adorm pe el când mi-e somn, dar nu mă pot liniști încât să adorm.

Mă bucur să...
...fiu vie.

Fac...
...planuri să rezolv anul acesta niște lucruri care-mi stau pe suflet literalmente. Am scris aici despre ele.

Scriu...
...aici pe blog.

Ce am făcut pentru a economisi săptămâna aceasta?

Merg în continuare pe sistemul de a achita în avans ce datorii mai am, iar o parte din bani îi dau strict pe urgențe și mâncare. Săptămâna aceasta voi lua salariul și vreau să mai dau o sumă măricică pe un CAR făcut în școală, să-l închei și pe acesta. Următorul target de pe listă e cardul de credit și rămâne apoi mașina.


Ce am făcut pentru sănătatea mea fizică și psihică săptămâna aceasta?

Am dormit suficient, mi-am luat vitaminele, am mers pe jos. Îmi aleg cu grijă luptele interioare și mă întreb cât de mult mă ajută una, sau alta. Simt cum, bucată cu bucată, scot ce e nefolositor din mine, le pun în ordine, le arunc. E adevărat ce am tot zis pe aici... nu mi-am trăit viața, pentru că ani de zile am fost pe ”survival mode”, sper doar ca de acum să am înţelepciunea necesară pentru a realiza lucrurile pe care mi le-am dorit, dar nu le-am făcut.



Ce am făcut pentru visurile/pasiunile mele săptămâna aceasta?

-

Ce am făcut pentru sufletul meu și pentru relația cu Dumnezeu în săptămâna aceasta?

-

Pot...
...să merg mai departe.

Planific...
...următorul an. Vreau să mă axez pe nişte lucruri din care ştiu că nu voi mai suferi dezamăgiri... :)

Visez...
...să ajung la liman cu unele probleme, gânduri, întrebări.

Beau...
...apă, ceai, cafea.

Mă simt...
...destul de bine.

Mă gândesc...
...că a trecut pandemia asta peste unii...degeaba. Peste alții...cu folos. Văd că tot mai multă lume caută să o ia pe un alt drum, să pună pe primul loc alte priorități. M-am întors la muncă de pe 25.06 și realizez că nu mai vreau în același mediu haotic. Pe de altă parte, dacă aș mai rezista un an, cu cureaua destul de strânsă, aș putea să-mi achit creditul la mașină în avans. Sunt destul de împărțită și nu știu ce să fac.
...la următorul verset: ”Căutați mai întâi Împărăția lui Dumnezeu și toate celelalte se vor adăuga vouă”.

Cărţi pe noptieră...
...”Vinovăția bucuriei” - Pr.Haralambos Papadopoulos.

Gătesc...
...Pentru săptămâna ce vine 01.06-07.06 am în meniu:

🍅fiind la ai mei, mănânc ce se gătește în casă. Puteți urmări jurnalul meu alimentar aici🍅


La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! SĂNĂTATE TUTUROR! ❤️

2 comments:

  1. eu lucru pe canapea de 3 luni, asadar nicio schimbare :)
    Si eu ascult muzica de relaxare, simt ca m-a ajutat in perioadele de stres. Imi place ce ai ales.

    Felicitari pt ritmul de plati anticipate. Oricare drum ai lua in viitor, spor la plati anticipate.

    Si spor la dieta. Eu am slabit putin in perioada asta, as mai vrea inca 2-3 kg sa se duca. Acum am instalat MyfitnessPall si vad ca am cam multe calorii in alimentatie si majoritari din carbs si asta explica multe

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...