Tuesday, September 1, 2020

Scurte, de 1 septembrie 2020

  • aş avea multe de zis şi poate nu. Nu mai am de ceva vreme învălmăşela de gânduri de altă dată, când nu ştiam de unde să le apuc. Ş totuşi...vreau să fac atâtea, îmi doresc multe lucruri bune pentru mine şi pentru cei din jurul meu. Vreau să las ceva în urma mea, nu vreau să trăiesc random. Să am un obiectiv, să văd că-l bifez, să mă gândesc la ceva nou, îmi dau o bucurie şi o energie fantastică. Viaţa nu e random. Poate fi şi random, dar la ce bun să te tot duci ca o frunză în vânt, fără nici o direcţie?
  • dezamăgiri cu duiumul. În special pe plan afectiv, că acolo mi-a mai rămas puţină zonă sensibilă, acolo e durerea mea, relaţiile, locul unde am fost traumatizată şi rănită când încă nici nu ştiam cum mă cheamă. DAR, iau aceste dezamăgiri ca pe un combustibil pentru a face lucruri bune şi productive în viaţa mea. Nu am de ce să stau să sufăr. Fiecare sac îşi are petecul lui şi mă încred TOTAL şi COMPLET în Dumnezeu, că va rânduri lucrurile spre folosul meu.
  • ne pregătim de începerea anului şcolar. Văd că responsabiltăţile mele cresc şi mă întreb clipă de clipă: ce pot oferi oamenilor din subordinea mea? Da, pare-se că...sunt şefă! Cum îmbin puterea şi autoritatea cu blândeţea şi omenia? Cum pot fi om, însă fără să fiu luată de fraieră şi de prea bună? Cum motivez oamenii, cum îi incurajez şi cum îi pot "articula" pe cei care nu-şi fac treaba? Să lucrezi cu oamenii e greu, imposibil, dar e şi cel mai îmbucurător lucru. Când dau altora încredere în ei, mie îmi dau încredere! Când sunt bună, sau impun limite ferm, tot mie îmi ofer aceste privilegii. Da, e un privilegiu să fii viu, să poţi munci, să poţi da un exemplu de profesionalism.
  • de dimineaţă stăteam şi mă gândeam aşa la mine, cum sunt şi ce fac. Că sunt ca un mic robot perfecţionist, care vrea să taie de pe listă tot ce are de făcut, cu precizie matematică, dar totuşi sunt atât de inventivă şi creativă, că n-ai crede că poate exista aşa ceva într-un singur om. Apoi am stat şi mi-am zis: dintr-un inginer şi o croitoresă, ce putea să iasă?👌❤
  • nu mă întind, păstrez ce mai am de zis şi pentru alte zile. Până una alta vă spun că am dat drumul grupului închis al blogului, unde voi scrie lucruri diferite de ce pun pe pagina blogului şi chiar pe blog, unde vreau să vă cunosc şi să ţinem aproape. De azi am lansat o provocare de 30 de zile cu puţină mişcare. Click aici pentru a solicita înscrierea în acest grup.
Să aveţi zile de milioane, NU RENUNŢAŢI!

No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...