Saturday, October 17, 2020

Acum...12-18.10.2020

Un mini-jurnal al săptămânii 12-18.10.2020



Experimentez...
...o perioadă tulbure, din care știu că voi ieși biruitoare, cu ajutorul lui Dumnezeu.

Ma uit la/ascult...
...ascult VibeFm, pe telefon.

Mă bucur să...
...fi avut curajul să mă rup de mediul toxic de la job. Știu, e nebunesc gestul pe vremurile astea, dar am nădejde și credință că e ceva și pentru mine acolo în eter, care mă va ajuta să merg mai departe (cu facturile și ratele achitate, hahaha).

Fac...
...planuri pentru blog, mutări prin casă, am un avânt bun.

Scriu...
...aici pe blog.

Ce am făcut pentru a economisi săptămâna aceasta?

Pentru moment nu poate fi vorba de economii. Deși mi-au trecut mulți bani prin mână anul acesta și achitasem parțial cardul de credit de la BT și aveam și ceva pus deoparte, ca bețivul care recade, într-un moment de vulnerabilitate, în câteva zile am cheltuit tot...și economii și banii de pe card :). Plus, mi-am dat demisia, fără având ceva ca back-up. Un gest nebunesc, știu, până și pentru mine, dar sunt optimistă, ceva de muncă se va găsi. Să te repari la cap după o serie de abuzuri, costă mai mult decât să ai, o vreme, datorii. O să se limpezească și acest segment din viața mea!

Ce am făcut pentru sănătatea mea fizică și psihică săptămâna aceasta?

Nimic. Câteva zile am fost euforică pentru noua mea stare de libertate, alte câteva zile am zăcut lovită de gândul că... vin mâine, poimâine scandețele la facturi și rată...iar alte câteva zile, în lacrimi și depresie, după ce am primit niște amenintări :). Înclin să cred că nu-s bipolară, ci hipersensibilă :)). Ușor, ușor, voi relua și mișcarea.

Ce am făcut pentru visurile/pasiunile mele săptămâna aceasta?

Printre picături, în ultima vreme, am tot meșterit diverse lucruri. Cu niște scoici luate de pe malul mării și unele, mai exotice, cumpărate de la Jumbo și niște borcane, am făcut niște suporturi drăgălașe de lumânări. Chiar în paralel cu postarea asta, lucrez la un magazin online, să le adun pe toate într-un singur loc. 


Ce am făcut pentru sufletul meu și pentru relația cu Dumnezeu în săptămâna aceasta?

Săptămâna aceasta am înțeles că mândria mea și faptul că am ”semănat” fără Dumnezeu, m-a adus în punctul de a culege roadele acțiunilor mele, fără ca Dumnezeu să mai mijlocească. Trebuie să mă smeresc, deși e greu, mai ales când mă simt nedreptățită și mai cred că fac și bine. Dar uite că, ajungând iar jos, în niște situații lipsite de sens, ești forțat să privești iar în sus. Vreau să profit și de acest timp pe care îl am pe mână, pentru a mă mai duce pe la biserică.


Pot...
...să merg mai departe.

Planific...
...să-mi pun niște lucruri în ordine. Să restabilesc niște relații - cu Dumnezeu întâi, cu familia mea, apoi...

Visez...
...la vremuri frumoase, senine, la o grădină mare, cu copaci și iarbă verde, la liniștea construită pas cu pas, la tot ce e bun și folositor.

Beau...
...apă, ceai, cafea.

Mă simt...
...deși zilele astea am oscilat între euforie și deprimare totală, sunt ok.

Mă gândesc...
...că Dumnezeu vădește inima omului, mai devreme, sau mai târziu. Deși am greșit și eu, știu că în definitiv sunt un om bun, așa am fost educată, plus acesta e aluatul din care-s făcută. Oricât de mult mă va înrăi viața, nu mi se va schimba inima și mintea în ceva pervers și duplicitar.

...cât de PRAF mi-a făcut atenția cei cinci ani jumate de muncă la școală. Obișnuită acolo să încep ceva, ca în paralel să dau și un telefon, să răspund zecilor de solicitări și să ridic ochii în cele zece deschideri de ușă, uneori să fiu cu mobilul într-o ureche și cu fixul în alta... nu mai pot face nimic, legat, mai mult de 10 minute, fără să mă duc automat și spre altceva...telefon, Whapp, mail, alte site-uri, Pinterest, un mesaj dat fraților, un uitat de aiurea pe pereți... Asta nu e productivitate, ci CONTRA-productivitate.

Cărţi pe noptieră...
...”Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention” de Mihaly Csikszentmihalyi. E o carte ”wow” cum a fost ”The body keeps the score”, pe care am citit-o recent, din acest motiv e și greu de lecturat, că te tot oprești să te gândești la ce scrie acolo. Recent am încheiat și ”Cain și Abel”, un roman ușor, captivant.

Gătesc...
...pentru săptămâna ce urmează, dietă de om fără job și finanțe reduse:

🍅MD: caut să nu mănânc dimineața, ci să consum lichide - cafea, ceai, smoothie, apă🍅
🍅Prânz: mâncare de linte, salată orientală cu ton, ciorbă de cartofi acrită cu borș🍅
🍅Cină: cel mai probabil ce am mâncat și la prânz🍅
🍅Gustări: mere🍅
🍅Puteți urmări jurnalul meu alimentar aici🍅


La voi cum a fost săptămâna ce a trecut? Ce planuri aveți pentru săptămâna aceasta?

Vă doresc tuturor o săptămână productivă și liniștită! SĂNĂTATE TUTUROR! ❤️

4 comments:

  1. Chiar am vrut să-ți sugerez să-ți vinzi produsele. Dar văd că te-ai gândit la asta.
    O să vină zile și mai bune. Succes! Te pup!

    ReplyDelete
  2. Fata draga! Tu ce mai faci? Mai folosesti vechea adresa de email?

    ReplyDelete
  3. Pe-aici... Pe baricade. :)) Două luni n-am mai citit deloc bloguri. Că n-am mai avut vreme. De vreo săptămână am reluat cititul.
    Tu știi ce dor mi-e de tine? Și de alte fete de pe blog, dar în special de tine.
    Da, mai folosesc adresa aceea. Scrie-mi liniștită. Când vrei și ce vrei. O să-ți răspund. Te pup!

    ReplyDelete
  4. Te pup Adelina, ma bucur ca esti bine!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...