Monday, May 27, 2019

Acum...27.05.2019


Photo by Amy Treasure on Unsplash

Experimentez...
...multe... călătorii, activități... Sâmbătă am fost la banchetul elevilor de cl.aVIIIa și seara la Street Food Festival. Dacă la Festivalul Scoicilor am zis că a fost prima și ultima oară când mai merg, la Street Food Festival a fost total diferit. Am apucat doar să gust dintr-o pizza și un burger și să mănânc două waffle cu finetti și fructe (în două zile diferite).

Ma uit la/ascult...
...ascult emisiunile de pe Radio Trinitas despre Viața de familie.

Mă bucur să...
...fiu sănătoasă fizic.
...să-mi fi montat un robinet la baie,  la care pot lega un furtun, iar cu el să fac curat pe terasă, sau să ud florile. :)

Fac...
...planuri.

Scriu...
...aici pe blog.

Pot...
...să trăiesc pentru ziua de azi.

Planific...
...nimic momentan.

Visez...
...să fie bine și să cred în bine.

Beau...
...apă, cafea, ceai.

Mă simt...
...bine, dar demotivată.

Mă gândesc...
...despre alegerile pe care le facem și asumarea lor.
...că deși cred cu tărie că pacea e mai mare ca dreptatea, mă enervează să văd când se persistă în greșeală.
...că nu-mi place să fac lucrurile în care nu cred, fie și în interes de job. Că nu-mi plac acțiunile fără finalitate, sau acțiunile făcute ca să fie bifate, fără să privești un pic în urmă să vezi dacă drumul acela ți-a adus un rezultat. Să mergi pe aceleași cărări, ani la rând, și tot ani la rând să te întrebi ce nu merge, mi se pare așa într-un fel...
...că azi e prăznuit un Sfânt drag mie - Sfântul Ioan Rusul.

Cărţi pe noptieră...
...am o nouă achiziție: ”All about love - New Visions” de pe Book Express.

Gătesc...
...vreau să încerc rețeta asta - supă de fasole boabe.

2 comments:

  1. Mi-am salvat si eu reteta de supa de fasole boabe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, multumesc de vizita! Eu nici acum n-am apucat inca s-o fac...

      Delete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...