Friday, December 24, 2021

Uleiuțurile mele esențiale - partea I

Despre uleiurile esențiale nu ar trebui să fac nici o introducere. Cred că, majoritatea dintre noi, am intrat în contact cu ele, cel puțin ca informație și în special despre ”minunile” pe care le-ar face acestea. Deși sunt un om prea pragmatic ca să cred în minuni întreprinse de orice cremă, ulei, produs, carte, lăbuță de iepuraș, sau orice este atribuit cu puteri supranaturale, cu toate astea, le-am încercat și eu, din curiozitate, iar unele chiar mi-au plăcut. Deci mai jos nu voi face decât o strictă prezentare a ceea ce folosesc eu, ce beneficii am simțit eu din partea lor și cam atât.

Abundance - Young Living

*înainte de doTerra, eu am auzit de Young Living. Chiar am avut și cont la ei, ca să le pot achiziționa cu un preț redus. Uleiul Abundance l-am achiziționat după ce am auzit că ar atrage abundența în viața ta, posibilități și oportunități noi și... bani. Eram într-o perioadă în care cred că aveam salariul 1300 lei (prin 2016-2017 cam așa) și atunci aș fi încercat chiar și lăbuța de iepuraș, cu tot pragmatismul meu, pentru a ieși un pic din cercul vicios al salariului care dispare și a veniturilor mici. Că o fi fost de la ulei, că o fi fost pur și simplu de la sine, dar după ce l-am achiziționat și l-am tot mirosit, picurat în portofel și dat cu el pe la încheieturi (deși e un ulei concentrat care e potrivit pentru difuzare), drumurile mele chiar s-au deschis. Am tot urcat în funcție la locul de muncă de la acea vreme, începuseră să aibă succes și atelierele cu copiii, aveam comenzi măricele la Oriflame și Escapade și mai veneau ceva bani și din direcția aceea. Ideea e că, în următorii 3-4 ani, mi-am urcat veniturile la aproximativ 5000 lei/lună, cu ulei, fără ulei... aici s-a ajuns.

Ce aș putea spune și e musai de luat în seamă e că, odată cu oportunitățile bune, de prosperitate, a apărut și abundența de provocări, stres, situații foarte complicate. Deci abundența asta a fost cu detoate, nu doar pe planul banilor și a lucrurilor bune :)).

Despre ulei, pe site-ul YL, spune așa despre el: Abundance a fost creat pentru a intensifica frecvența câmpului magnetic armonic care ne înconjoară. Acest amestec puternic și eficient creează ceea ce poartă denumirea de „legea atracției”, care se referă la energia pozitivă (sau negativă) pe care o atragem spre noi înșine axându-ne asupra acesteia. Abundența deschide, astfel, porțile unui univers plin de posibilități. Parfumul său condimentat este popular atât în rândul femeilor cât și al bărbaților– încearcă să îl utilizezi ca parfum sau apă de colonie și observă cum energia ta se va schimba spre prosperitate și plenitudine!

Compoziție: ulei din coji de portocale, ulei de tămâie, ulei de paciuli, ulei de cuișoare, ulei din rădăcină de ghimbir, ulei de mir, ulei de scorțișoară,ulei din frunze de molid negru.

Aroma lui este extrem de deosebită, plăcută, proaspătă. Deși e scump, aproximativ 250 lei, l-aș achiziționa iar (ultimele picături le-am folosit recent, deci a ținut cam 4 ani sticluța de 15 ml). Mi-aduc aminte că, folosindu-l odată la muncă, cineva a intrat în birou și a zis: dar cu ce ați dat aici, că miroase a bogăție!

Air-doTerra


*acest ulei l-am luat pentru cineva cu sinuzită cronică, dar, ulterior, a rămas la mine uleiul. Este un roll-on, tot cu un amestec de alte uleiuri. Este bun în problemele ce țin de aparatul respirator și îl folosesc deseori când simt ceva simptome de răceală, chiar zilele acestea mi-a fost de un mare ajutor, am avut o răceală mai urâtă și m-a ajutat și uleiul, printre altele. O altă utilitate fantastică i-am găsit-o în 2021, la început de an, când am avut o criză herpetică de toată frumusețea. Am virusul de mic copil, am o poza cu mine la grădiniță cu un ditai herpesul la buză și-mi apare pe câteva cauze: imunitate scăzută, când mănânc cu silă ceva și, mai nou, ca o reacție la respingere :). Cred mult în latura somatică a bolilor și am observat că în funcție de anumite trăiri interioare, fac anumite reacții fizice, boli, dureri. Mi-a fost ușor să fac o astfel de corelație, pentru că, din fericire, încă din copilărie, mă confrunt cu doar câteva probleme de sănătate, cam aceleași. Cum spuneam, în ianuarie 2021, aveam și pe buza de sus și pe buza de jos, câte 2-3 herpesuri. Acestea dor, pulsează, dau o senzație extrem de neplăcută, iar Aciclovirul pastile și crema și cura de probiotice (mi-a fost recomandat și asta) e zero barat. Cineva mi-a spus să încerc uleiul de melalecua și eucalipt, dar cum nu aveam cum să le iau atunci, mi-am adus aminte de Air. Acesta are și melaleuca în compoziție și vreau să spun că, după câteva săptămâni de agonie(pentru că trecea o tură, apărea alta), folosind uleiul Air, am scăpat. Imediat cum m-am dat cu el, s-au uscat, s-au retras, s-au vindecat mai repede, iar când a dat să apară altele, imediat cum m-am dat cu ulei, le-a și uscat.

Despre ulei, pe site-ul doTerra: Acest amestec mentolat revigorant are efecte calmante și liniștitoare prin uz extern. dōTERRA Air Touch este îmbogățit cu o combinație de uleiuri care ajută organismul să se răcorească și să se revitalizeze, eliberând căile respiratorii.

Ingrediente: ulei de cocos, ulei de frunză de dafin, ulei de frunză de eucalipt,  ulei de mentă, ulei de arbore de ceai, ulei de lămâie, ulei de semințe de cardamom, ulei de camfor, ulei de Ravensara Aromatica.

Voi reveni curând cu completarea la uleiurile esențiale pe care le am momentam și pe care le folosesc.

Numai bine și să fim sănătoși!

1 comment:

  1. chiar zicea Niculina Gheorgita ceva referitor la asta, ca trebuie sa avem grija cum ne formulam afirmaiile, ca abundenta poate fi si negativa, nu doar pozitiva :)).Doamne ajuta sa ai un an bun, cu spor in cele bune pentru trup si suflet!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...