Monday, January 10, 2022

La mulți ani!

Am reușit și eu, în sfârșit, să intru în posesia cărții „12 reguli de viață - Un antidot la haosul din jurul nostru” a psihologului clinician Jordan Peterson. Deși teancul meu de cărți începute, sau care așteaptă să fie citite este destul de mare, se pare că aceasta a câștigat teren.



Cartea nu e nici pe departe ce mă așteptam să fie, eu urmărindu-l pe Jordan Peterson mai mult în materialele sale video de pe internet, însă nici rea nu e. Am subliniat destul de multe idei și concluzii ale autorului, dar ce m-a bucurat și frapat a fost să găsesc la un gânditor modern, contemporan, doctor în psihologie și psiholog clinician, numeroase idei la care ajunsesem și eu, într-un fel sau altul, în ultimii ani. Nu am pretenții de la mine că aș fi cine știe ce mare intelectuală și mi-e clar că, tot ce am însumat ca teorii despre viață, sunt tot fructul unor lecturi și introspecții personale, dar mă bucur să văd că am dreptate în ceea ce cred, sper și gândesc.

Vreau doar un singur lucru să scriu azi, din carte și să-l luăm împreună ca o motivație pentru o săptămână nouă, dintr-o lună de ianuarie, dintr-un an nou ce se așterne în fața noastră: 2022.

”Ești important pentru alți oameni, așa cum ești important și pentru tine. Joci un rol extrem de important în desfășurarea destinului lumii. Ai, prin urmare, datoria morală de a avea grijă de tine.”

La mulți ani!

2 comments:

  1. Frumoasa motivatia! e de luat in seama zilnic nu doar acum.

    Nu am citit cartea, dar ma bucur pentru tine ca ai gasit in ea lucruri, explicatii, teorii care sa-ti intareasca valorile si convingerile.

    ReplyDelete
  2. Bună, am citit cartea, pentru mine a fost și este foarte foarte bună!! Un an nou binecuvântat îți doresc! Antonia.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...