Monday, November 21, 2022

Blogonoiembrie 2022: ziua 5

Vineri după-amiază, sâmbătă și duminică am fost liberă, dar iată că nu m-am ostenit să continui cu postările din provocarea ”blogonoiembrie”, adică de a scrie zi de zi aici pe blog. Un incident destul de urât care a avut loc vineri, m-a tulburat atât de rău, că nu am mai reușit să mă adun nici până azi, luni, 21.11. Una peste alta, am și o viroză care își face de cap, acum stau și mă consum cum să mă împart, unde să sun mai întâi, să ajung și la doctor, să mă învoiesc și de la școli, plus încă ceva telefoane pe care le am de dat prin care am de rezolvat câteva lucruri...


lucrare realizată de o elevă de-a mea :)

Pe ”fundul” sufletului meu știu că-s adunate multe gunoaie, de m-am tulburat atât de rău de la o pală de vânt, deși nu cred că a fost doar o pală, ci mai multe, mărunte, plus oboseala adunată în ultima vreme cu naveta, cu cele două școli, cu presiunea teribilă din clase, cert e că nu mă simt ok deloc și trag nădejdea să primesc azi un medical, ca săptămâna aceasta să-mi pun gândurile și perspectivele de viață în ordine.

Sper ca la voi să fie mai bine!

Irina

1 comment:

  1. Dumnezeu și Maica Domnului să îți ajute să regăsești pacea sufletească și cea trupească! Însănătoșire grabnică!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...